Even if the sky is falling down

nu sitter jag och pratar i lur med julia. det blir ingen skola för mej idag heller. jag vill ha godis så min bästavän ska åka och köpa godis till mej, looove her ! idag ska jag vila aså verkligen vila, måste bli frisk till imorn för annars missar jag fett mycket. på torsdag och fredag har vi year level day som är typ när man gör konstiga saker med sin årskurs och jag har survival typ. vi ska typ åka till tyresö tror jag och sen älvsjö tror jag det var. vi ska typ ha friluftsliv, jag säger bara fhaaaaaaaan vad tråkigt, men om jag fortfarande är lite sjuk då så kan jag inte gå så får hoppas på att jag typ är lite sjuk eller nått, men annars tänker jag gå hahaha. puss ciki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0