södermalm

hejsan bloggen ! idag träffade jag felipe, norton och jimmy vid fridhemsplan. sen åkte vi till södermalm och gick till deras kyrka. där träffade vi nåra och jag hälsa på de och så eftersom jag alldrig träffat de förut. sen sjöng alla och bad och så. efter det gick vi ut och prata och alla där var jätte snälla och roliga haha. sen skulle killarna äta kebab haha så jag följde med de men åt inte. efter de hade ätit gick jag och felipe och nåra andra och kollade i affärer på kepsar och skejtboards. sen gick de och jag och felipe gick runt. sen gick vi tillbaka till kyrkan och träffa alla och stod där utanför och prata och så. sen gick vi hem och på tåget på vägen hem satte sej felipe ensam med fötterna på stolarna i tb haha och jimmy sa till en gammal tant ba ungdommarna nu för tiden (aså för han hade fötterna på sätet) hon ba ska du säga hahahahaha omg haha en gammal tant, det var fett kul x) sen åkte vi till hb och stod och vänta på att min mamma skulle hämta mej och nu kom jag precis hem. det har varit en fett rolig kväll ? eller vad man säger haha. puss ciki.









hahaha när felipe hade upp sina fötter, vet inte vad han gjorde x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0