today :)

Morgonen var sjukt deprimerande som vanligt. jag vaknade klockan 6 har ingen aning hur jag kyunde komma upp men sen åt jag ben n jerrys till frukost och missade bussen. det regnade så jag fick lockigt hår (skit fult!) och jag kunde inte sätta upp det för en speciel anledning. sjukt jobbigt.
på lunchen så gick jag och Ciara till donken på brommaplan och käka. eft6er det var det matte och jag låg sjukt mycket efter .'( bara för jag inte jobbar lika snabbt som alla andra.

efter skolan så åkte jag hem till ciki och var med henne bråkade lite med min pöjk men nu är det lungan ;)
 min mobil fuckar upp sig som fan så jag har min gamla röda mobil igen och där fanns massa gamla bilder men jag laddar upp dom sen om jag fattar hur :P.
pussyface Julia


min gamla mobil med massa fjortis ´grejer inrispade i den najjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0