shaaawty

idag var det skuula och jag och julia gick till brommaplan och tjockade oss som vanligt på rasten. det var en ganska rolig dag. och eftersom jag var hes skulle alla kommentera och prata om vem jag lät som och det var ganska roligt, aså inte att vara hes men det andra. sen på bussen hem efter skolan var det kul vi satt med shaun banan och min bror och nåra av hans kompisar. sen gick jag och julia hem till mej och det var as kul hahahaha. nu sitter jag och kollar på mtv som jag alltid kollar på när jag ser på tv. imorn är det year level day men jag ska inte gå eftersom jag fortfarande är lite sjuk och de ska typ springa runt i skogen eller nått haha. puss ciki.


inez och sofia på franskan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0