sepe jag vill ha helg nu!!

Godmorgon!

ännu en dag då jag tvingade mig upp ur sängen fast jag var nära på att börja gråta (som vanligt) jag orkar seriöst inte med fengelset idag igen :'( Jag ska iaf gå till skolan för en viss liten Ciara tvingar mig booooeeeg!

jag hatar min skola men jag har redan klarat 2 år där så jag ska nog klara mig 2 år till hoppas jag.





önskar jag: att min engelska lärare får barn och blir pappa ledig tills jag slutar 9an.
ser jag fram imot: helgen fan va skönt med helg igen :)
vill jag: att mitt hår ska sluta gå av så jävla mycket jag har knappt något kvar.
älskar jag: inte ciki iaf!!!
hatar jag: Mr. Bostridge sepe sepe sepe
måste jag: gå och fixa mig till skolan.


puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0