rissne

kom hem från rissne för kanske en halvtimme sen. när jag kom hem var mina föräldrar arga på mej, roligt roligt !
på grund av kvarsittningen och det. sen har jag ätit och så. i rissne träffade jag diana vi köpte pipas och klubbor sen satte vi oss på ängen och prata och så. sen sa hon att vi skulle till donken och jag ville köpa klubba så jag gick haha men jag drev och hon gick också. sen när jag skulle tillbaks till henne var hon inte där så jag ringde te henne och träffade henne. sen stod vi och var jobbiga mot varandra och till slut gick jag med på att gå till donken fast jag inte skulle äta om vi gick och köpte klubbor efter så då gjorde vi det. sen efter vi var på donken och köpte klubbor gick jag hem. puss ciki.


dianaaa , i love you din tupp ?x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0