orkar inte

shuelululu. idag har jag gjort läxor och chillat haha. jag har bakat också tjoockis. min pappa försökte få mej att gå ut och springa !?:s driver han med mej eller ? aså fan vad lat jag har blivit jag har bara sutit hemma idag. varför ? jo haha jag vet inte orkar inte göra nått eller ringa nån. aja imorn får jag väl ta och hitta på nått efter skolan, hoppas jag... så här har jag sett ut idag. seexi outfit, bulle och stor ciara t-shirt designad av mej själv hahaha. nu ska jag typ göra matte eller kanske engelska läxan som jag ej fattar, vi ska typ hitta fakta om nån grekisk grej typ.. okej men nu måste jag börja läxan istället för att sitta här. puss ciki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0