läxor

har ätit chips och dip, tjooockis. nu ska jag göra läxor som jag har sagt till alla att jag ska göra men har alldrig blivit av haha. kommer dö vi ska springa två varv runt en sjö vid min skola på fredag och det är typ 2-3 kilometer och jag vet att det inte är mycket men eftersom jag är fett lat kommer jag alldrig orka eller jag kommer göra det men det är jobbigt. haha jag kommer springa varje dag den här veckan för att få bättre kondition tills på fredag haha, alla i min klass är fett ''vältränade'' eller vad man säger så när jag kommer till skolan och ba jag sprang 2,5 igår så kommer hockeymänniskorna och fler och ba det är inte mycket lalala, haha det är mycket för mej x) / puss cikimjaou

fhaaaaaaaan vad fin grrr aså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0