KOMMENTERA

nu sitter jag och kollar på mtv och klickar runt lite på facebook. idag har varit roligare än de andra sjuka dagarna, fast det känns som den här dagen har gått långsammare. jag vill verkligen vara frisk till imorn i alla fall må så bra så jag kan gå till skolan för det är sjukt tråkigt att bara sitta hemma hela dagen (haha sjukt tråkigt). sen kan jag inte gå ut utan måste sitta hemma lonely eller julia har ju varit här lite. nu ska jag gå och hämta nått att dricka haha sen ska jag typ hämta filtar och vila istället för att springa runt och sjunga i huset som jag har gjort hela dan haha jag kommer verkligen inte bli frisk till imorn. sitter fhan i linne, inte bra. aså shiet nu spelar de knock you down för 120de gången idag haha, kommer få damp för jag hatar videon. jag fattar inte de ba ramlar i luften och allt ? vad är meningen med det ? fattar ni eller är det bara jag som är trög...... ? ensak till KOMMENTERA vafhan. vi har fhan inga kommentarer, och vi har typ mer besökare än vad vi hade i vår förra blogg men ändå fler kommentarer där ? så börja kommentera så gör ni oss glada !:) puss ciki.

Kommentarer
Postat av: fotonich

fin blogg (:

2009-09-01 @ 13:56:09
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: ciki

tack :)

2009-09-01 @ 14:40:33
URL: http://unproduced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0