KIND OF KISSER

idag har vart chillig :)
först var jag hemma hos ciki och vi satt och titta på mtv och då kom det upp en ruta nere i hörnet där man kunde ta reda på hur bra man är på att kyssas så jag skicka in mitt namn dit och fick tillabaks: Diskret: ta för dig tills du inte orkar mer! Julia vinner ditt hjärta med sina kyssar. upplevelsen är nästan religös...


Sen kom det en ny där  man kunde se hur bra man passade ihop med sin tjej/kille så jag skicka in mig och norton och fick tbx: match 52%. att skilja sig är riktigt jobbigt. Julia är ganska intiativlös.


aja efter att tag åkte jag hem och duscha sen träffade jag norton och åkte hem till mig och var här och gjorde lite stuff :$...

puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0