home från ör

shuelululu. idag har jag varit i skolan. det var väl helt okej, ganska tråkigt men men. efter skolan åkte jag till hb och gick till mina trummor. sen åkte jag hem. när jag kom hem eller var på väg hem så frågade fillan hehe om jag ville träffas. så när jag kom hem kollade jag när bussen gick och så. sen åkte jag hem till honom då och vi typ spela gittar eller felipe lärde mej lite. sen så gjorde vi lite olika saker. och sen spela vi schack (stavning ?) haha jag förlora x) och sen kom norton och han skulle spela fifa typ så han satt och skrek åt tvn hela tiden så felipe blev lite sur och sen skrek norton mer och så vidare haha. sen följde felipe mej till bussen men vi typ missade den och sen gick vi runt lite och så. och sen tog jag bussen hem. nu har jag precis kommit hem och måste göra typ läxor och det. puss ciki.


i skulään


felipe provade min tröja haha


haha cp bild, men schack är svårt.. bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0