hemma igen

Shoo jag glömde att säga att jag skulle bort den här helgen, men jag har iallafall vart på återföreningsläger med min kyrka. Det var okej jag gillar verkligen inte att ha ett schema på helgerna när man måste bli väckt tidigt och ha pass som man ska gå på. men det var kul att träffa alla igen.
Första natten så kom Alex, Yared och Jonatan in till vårat rum  mitt i natten och vi blev busted så dom gick in till sitt rum igen och sov där.
Sen andra natten så var vi uppe och alla kom till vårat rum (förutom 4 tjejer som inte ville) de va skitnice vi satt uppe hela natten och snacka och så och vi blev bara busted en gång men dom kom ändå tillbaks till rummet igen efter.

Nu sitter jag och pluggar i sista minuten No-pojekt och jag forskar om paraplyer (intressant va?)

pussface julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0