förlåt för mina dampatacker :)

idag gick jag hem tidigt från skolan för jag mådde inge bra. sen kvart i fyra skulle jag ta en spruta men jag banga och nu kommer min mamma få damp på mig pga det x)

sen åkte jag till Ängskolan och träffa Emmi och yared och vi gick till ica och satt utanför t-banan och flumma som fan och sen kom Norton Och Felipe Rodriguezzzz. Så vi var med dom med ett atg sen kom min mamma och hämta mig och vi åkte till kista och jag fick jätte mycket skäll av henne i bilden men jag kommer inte ihåg varför xD jag lussnade inte så noga hahah no respect ;)

sen köpte jag nya skor och en väska ;) Sen övertalde jag mamma att få en ny mobil jippii =)

 

puss julia :) :) :) :)


Kommentarer
Postat av: Uffe

Jag tycker du ska visa respekt för din mor annars tycker jag att du kan fara åt helvete!!!!

Hon ger dig pengar mobiler moppar kärlek!!

Väx upp var inte en dum skit som bara snackar skit!!!! uffe

2009-09-08 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0