dagen

hahaha min pappa kom nyss och sa att jag inte får ha min mobil längre bara för jag fick kvarsittning haha det var det roligast jag hört på dar hah, jag ba nepp, han ba jo punkt slut och allt. hahaha lixom noway att de ska ta min lur, men sen kom min mamma och sa att om det hände en gång till skulle de ta bort den hihi.

idag har jag varit i skolan.. jag börjar alltid mina inlägg med den meningen. måste sluta. sen efter skolan åkte jag till hb och träffa felipiaando och vi tog bussen hem till mej. det var första gången han var hemma hos mej haha. vi typ var i mitt rum ett tag. sen spela vi guitar hero. har inte spelat det på 100 år nästan. sen spela vi pingis också och felipe spela med min bror. sen gick vi hem till julia och börja hoppa på hennes studsmatta och skrek juuliaa haha men hon hörde inte så jag fick ringa till henne och säga att hon skulle kolla ut genom hennes fönster och så gjorde hon och norton det, så de kom ut och studsa på julias studsmatta med oss och så kasta de typ stenar på varandra ? x) sen gick jag och felipe hem till mej och studsa på min studsmatta och gjorde volter haha och så. sen var felipe tvungen att gå hem för jag skulle till frisören. sen åkte jag dit och färga och klippte lite och nu kom jag nyss hem. julia sitter också här och vi ska dricka cooola mummsi :D puss ciki.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0