16.52

hejsan ! idag var jag i skolan och så. det var ganska chill fast det var min längsta dag. jag fick kvarsittning idag igen, woho ! så nu har jag det nästa vecka också. på svenskan gjorde jag inget. jag och julia satt och garva typ hela tiden och jag ritade av julia om tio år och allt haha inget liv, men vad annars ska vi göra på lektionen ? ha tråkigt eller haha fast jag har ju typ det men ändå. sen efter skolan pratade vi med shaun och intigam och nåra typ. sen gick vi till bussen och åkte till sumpan. sen gick julia och träffa norton och jag gick till bussplatsen och när jag satt där och vänta kom de sen åkte vi till duvbo och jag gick hem och de gick hem till julia. nu kom jag precis hem och ska snart ut igen. puss ciki.


julia, whyles och molle limmar typ julias paraply :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0