16.47

hejsan. idag var jag i skolan. det var ganska chill. sen efter skolan skulle jag vara med louise som kom och hälsa på. så vi och nåra andra skulle åka nånstans men vi visste inte vart vi skulle åka så vi stog på skolgården i typ 40 minuter. sen skulle de gå till brommaplan och sen nånstans men jag kunde typ inte då för jag hade läxor som jag och julia skulle göra tillsammans. men när jag satt på bussen på väg hem sa julia att hon inte kunde eller ville eller nått så när jag kunde ha varit med louise sitter jag istället här nu, kul. och jag har typ inget att göra nu bara för det. ska nog göra läxorna jag har och sen typ bara chilla. puss ciki.


moa och julia på svenskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0