vem vill komma på min begravning ?

aså snart kommar jag skrika är fett sur och på dåligt humör. har inte läst klart det jag ska ha läst till imorn i so boken och jag läser lika segt som en sköldpadda går så kommer alldrig hinna klart tills imorn. aså fuuuuuuuck skolan, trodde jag skulle kunna börja med en bra start i år men nej, så blev det inte för mej. glömde till och med läxan till engelskan idag, inte för att läraren blev sur men det visar ändå hur dålig jag är. och nu hinner jag inte läsa ikväll eftersom jag måste sova så jag hinner med bussen imorn. uuuuh får väll läsa nån sida nu och försöka läsa på bussen... HAHA årets skämt. aså cp. nu ska jag sova eller rättare sagt läsa. inga pussar från ciki ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0