ör

hejsan ! kom nyss hem från ör där jag träffade felipe, norton, emmi, jimmy och julia. när jag kom dit var vi hemma hos de och kolla på nån film på disney channel haha jag fatta inte riktigt vad den handla om. sen gick vi ut och körde burken och åkte på en stor gunga sen gick julia och emmi iväg och felipe sa till mej att klättra upp åvanför gungorna och eftersom jag inte är bangare försökte jag, men jag är kortis så det gick inte så bra. sen skulle jag och felipe skrämma emmi och julia så vi gick in på ett ställe och försökte klättra upp på taket men det gick inte så bra så vi fick hämta bord och allt sen fick han lyfta upp mej typ sen kom jag upp och han klättra upp själv eftersom han är fett stark. sen gick vi på taket och kolla ner på vart de andra satt under oss och då var norton och jimmy och en annan liten kille där också. hahahahaha sen spotta vi på de haha de ba det kom en droppe på mej ? de är på taket, de spottar på oss. sen kolla de upp och såg oss. haha så vi börja garva. sen satt vi och prata ett tag. sen gick vi och leta efter de andra som satt på en bussplats. vi var där ett tag sen kom min pappa och hämta mej. nu ska jag typ chilla och så. jag ska till min kyrka i kungsan imorn. måste vara där klockan nio på morronen. för jag ska ju konfirmera mej, eller kanske vi får se. puss ciki.







det var ju bra bilder. men det är typ på bilderna jimmy, emmi och felipe och sen norton och julia i bakgrunden hahax)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0