kräftis

hejsan. jag han inte berätta om igår kväll så jag gör det nu.
jag och julia tog bussen och träffa emmi. sen åkte vi till sumpan och var där. sen såg vi maja och moa. vi hälsa på de sen stanna maja med oss. sen kom norton och sen gick han typ på direkten. sen kom petter och var med oss. vi gick in på konsum haha och jag och julia typ sprang runt och flumma och skrek. sen gick vi ut och satte oss utanför där.
sen ville jag och julia äta så vi gick till en sushi restaurang och åt. sen kom emmi, maja, petter, norton och felipe.
jag och julia betala sen gick vi till gabbes och var där. sen hände nått och emmi gick hem, så vi skulle gå till bussplatsen och då gick maja hem. när vi stod och vänta på petters buss putta de först petter ner i en buske och sen typ julia och norton på haha. sen putta de ner mej och sen julia. och min väska var öppen så mina pengar typ ramla ut :s sen kom petters buss och vi fyra aså då julia, norton felipe och jag gick till sumpan. sen var vi där och prata lite. sen skulle de hem så jag och julia gick också hem. på vägen kom min faster och min mamma och mötte mej.

idag är det ju skola, så jag måste börja fixa mej snart.

ursäkta att bilderna är små men det blir så x)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0