ooooh partypoker

hejhej. har vart en lugn dag idag faktist.
När jagh kom till skolan så hade jag glömt vilket skåp jag hade så jag fick fråga min mentor. sen på lunchen så gick jag, ciki, sofia, mirella och erika till donken på brommaplan och åt lunch där som riktiga tjockisar xD.

efter skolan så träffade jag min kille Norton och var med honom. vi var hemma hos mig och myste lite, och nu är jag äntligen klar med svenska uppsatsen som skulle vara tre sidor lång där man skulle skriva ett sommar minne. skit tråkigt.

Men nu ska jag sova tror jag. juste btw min mobil funkar inte så jag klan inte nås på den -.-  . puss julia


 

Kommentarer
Postat av: ciki

aha jag smsa dej och allt sen inget svar :P

2009-08-24 @ 22:03:10
URL: http://unproduced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0