måndag

hejsan ! idag har det inte hänt så mycket. jag var i skolan och det var tråkigt som vanligt. vi gick till brommaplan på rasten och så, som vanligt. på bussen var det nåra sexor, eller sjuor nu då som lekte fett mycket, blev fett irreterad. sen var det en rolig kille som läspa haha han var rolig, han ba är ni fjortisar och allt x) sen följde jag med julia till seven eleven och vänta på norrre. sen gick vi till bussplatsen och vänta på bussen. sen när den kom åkte vi till ekbacken. jag gick hem och de åkte hem till julia.
nu sitter jag här och gör läxor, duuuktig. jag skulle gått till rissne sen, men nu blir det inte så. tror nog att jag kommer chilla hemma idag. puss ciki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0