kvällsdopp

har precis bytt om te myskläder och kommit hem från att ha varit med julia, emmi, petter och alex. vi träffades vid en buss plats. sen gick vi runt. vi hade typ krig med nån blomm grej eller nått. sen sprang jag, petter och julia iväg från emmi och alex. vi sprang typ bakom ett hus och petter spruta vatten från en vattenslang på mej och julia haha. sen gick vi till en grej som sprutar vatten haha vill inte säga vad heter för jag kan inte stava till det x) men en sånhär grej som är typ stor så är det vatten i den och så, aja men i alla fall var vi där och sen doppade vi typ fötterna lite. sen skulle petter doppa mej i vattnet haha och jag gick med på det, för jag är ej bangare. men sen banga jag typ i alla fall för jag trodde det var ljupt men det var det inte. så julia och petter lyfte mej och allt när jag låg på marken, men sen ställde jag mej där i vattnet. sen satte jag mej. sen kom petter så satte han sej också där. hela mina byxor är blöta och ganska mycket av min tröja, sen är mitt hår lockigt nu och sminket är kaos haha. men nu ditter jag hemma och ska äta pizza mmmmm.
julia kommer med bilder sen hoppas jag. puss ciki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0