kiista

shuusan bloggen ! på morronen gick jag till min kyrka och och hade min första konfirmations grej. det var väl helt okej. sen gick jag hem och fixa mej lite snabbt. sen åkte jag till hb för att träffa felipe men han var lite sen, så medans jag vänta träffa jag lite olika. sen kom han och vi åkte till kista. där gick vi runt och hade det jättekul haha. vi gick in i olika affärer och allt. sen gick vi till bion och kolla på G.I. joe. den var faktiskt bra. precis efter filmen var jag tvungen att åka hem för vi har gäster (social som sitter vid datan). så vi åkte tillbaka till hb och felipe satt och vänta på min buss med mej, snällt :) nu tänker jag göra nått annat haha tråkig jag är. men jag vet inte vad jag ska göra för jag får typ inte gå ut idag eftersom jag har gäster. ska nog gå ut till de x) puss ciki.

hahaha vi är fett sköna, men vi driver såklart :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0