julias komfirmation :D

hejsan bloggen. på morgonen träffade jag louise i sumpan. sen gick vi upp till sundbybergs kyrka där julia och hennes konfis grupp skulle komfirmeras, de sjöng och allt i kyrkan, skit kul. sen gick jag och louise till sumpan och vänta på julia för hon skulle vara kvar i kyrkan i en timme. sen gick vi tillbaka och åkte hem till julias hus. där åt vi och allt. sen skulle louise och jag hem så vi gick till bussplatsen, men sen ångra jag mej. så jag och julia var hemma hos henne ett tag. sen åkte vi hem till mej och sen till kista. vi gick runt och kolla i affärer lite. jag köpte inget men julia köpte lite saker. sen tog vi tb till solna och sen buss. och nu sitter jag hemma och äter middag. puss ciki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0