igår

hej förlåt att jag inte blogga igår men jag var tvungen att lägga mig eftersom jag ska komfirmeras på morgonen :).
klockan elva i sundbybergs kyrka så komfirmeras jag. fan vad läskigt jag kommer så göra bort mig :'(.
jaja igår var jag i kyrkan och hade genrep för idag till min komfa och sen åkta jag in till stan med Diana och ciki. jag kpte inge för jag väntar fortfarande på min lön (varför ska den komma så sent på månaden den borde komma typ den 15de eller nått liksom i mitten av månaden) som kommer på tisdag (den 25te). då får jag kanske 3500 eller nått sånt tror jag.

Igår på kvällen så jag jag och ciki och träffade Emmi, Petter och Alex. vi sprang om kring i duvbo och porra oss som några nolifers som vi är x). sen badade ciki och petter i en fontän vet inte varför men har man ingen hjärna så har man inte.
puss Julia
 
man ser ingenting från bilderna igår kväll för det var för mörkt så ni får nöja er med en bild från stan.


ciki och jag i stan (kolla vad orangt mitt håt är )



ja så bra va bilderna från igår :( men de är iallafall ciki och petter som hoppar omkring med blöta byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0