Fill up my cup, Mozoltov. Look at her dancing, Just take it off.

hejsan bloggen. sjuk idag igen, så det blev ingen skola för mej. som jag känner mej just nu tror jag inte att det blir skola för mej imorn heller. men i får hoppas på att jag mår bättre.
jag vaknade klockan 2 på natten och sen somna jag om. sen vakna jag igen klockan 6 och jag tänkte att det inte var nån ídé att försöka somna om, så jag gick upp och gjorde te, satt i köket ett tag och sen gick jag ner och börja kolla på tv. efter ett tag somna jag och sov i en timme typ. sen vaknade jag och sen dess har jag kollat på olika musikvideos på mtv.
nu ska de spela samma låt som de spela för 5 minuter sen, ''I got a feeling'' med black eyed peas. de är faktiskt en av mina favorit band, de är sjukt bra tycker jag. puss ciki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0